Νιώθω τον γκρίζο ουρανό να χαμηλώνει πάνω από τα μαλλιά μου.
Τα κύματα υψώνονται στα πόδια μου.
Κανένα δεν μου δίνει απάντηση.
Κι απομένω να περπατώ στη θάλασσα
προσπαθώντας να ακούσω
τη φωνή σου ξανά.
Σου έστειλα την σκέψη μου
χαράζοντας στη νύχτα το όνομά μου
και η βροχή την έφερε πίσω το ξημέρωμα
γιατί δεν έμαθε ποτέ της να διαβάζει
το χρώμα των ματιών μου.
Κάτω από το παλτό κρατώ κρυμμένη την ερώτηση
μικρών πραγμάτων.
Μετρώ τα βήματα στην άμμο
και όλο χάνω από τα μάτια μου τον τελικό αριθμό
από τις ευχές που δίνει μια κουρασμένη μέρα.
Ίσως άδικα προσμένω μέσα στο φως
το απρόσμενο και το τετελεσμένο.
RSS Feed για αυτό το θέμα 26
AERIKO : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 12:24 πμ
"Να κι ή βροχή πού μας θυμήθηκε
Στη μοναξιά μας μια διακριτική
Βροχή χτυπάει στον τσίγκο για νάρθει
Συντροφιά στα ονειρά μας!"
Kαλημερα Γιασεμακι με πολλες ηλιολουστες
)
στιγμες και αναλογες σκεψεις.
armatan: Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 12:42 πμ
τον θαυμασμό μου στον έχω καταθέσει ξανά...εσύ ήσουνα η αφορμή να βρεθώ μέσα σε τούτη τη γειτονιά...να είσαι καλά...εξαιρετική γραφή!
giota1 : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 12:44 πμ
Βυθιστικα στο στιχο Αμαζονα Νοσταλγια και γλυκοπικρη γευση πηρα
καλημερα
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 2:09 μμ
Καλημέρα Αερικό μου
Ας έρθει ο ήλιος σύντομα
αν και με αποπροσανατολίζει
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 2:11 μμ
Αρματαν, τιμή μου το σχόλιό σου.
Σκόρπιες σκέψεις άπλωσα και πάλι να στεγνώσουν μετά τη βροχή.
Καλή σου μέρα
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 2:13 μμ
Καλή σου μέρα Γιωτούλα μου
Πολλά φιλιά
μια κουρασμένης μέρας
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 9:44 μμ
Πολύ καλό. Θαυμάσια φωτογραφία. Πάντα είχα την απορία που βρίσκεις αυτές τις ωραίες φωτογραφίες.
WL
Από ανώνυμος | Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 5:02 μμ
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 9:45 μμ
Δεν ειναι ολα τοσο γκριζα ο ηλιος ανατελλει καθε μερα και μας χαριζει απλετο φως ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ
Από Eκτορας Τρωαδης | Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 5:20 μμ
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 9:51 μμ
Αγαπητέ WL,
δεν πρόσεξα ότι μία διόρθωση που έκανα το έκανε να ξαναβγεί το ποστ. Έτσι μετέφερα εδώ τα σχόλια.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Η μέρα και η νύχτα μου ήταν περίεργες για αυτό κι αυτά
που έγραψα.
Τις φωτογραφίες τις βρίσκω στο google.
να έχεις ένα όμορφο βράδυ.
Penthesileia : Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008 9:54 μμ
Έκτορα, όπως έγραψα και πριν, ένα λάθος έκανε να ξαναβγεί το ποστ μου. Μετέφερα εδώ το σχόλιό σου.
Νομίζω ότι το είπες σωστά..."αρκεί να αφήσουμε"
μερικές φορές όμως δεν θέλουμε να αφήσουμε το φως. Και το σκοτάδι προσφέρει την ευχαρίστησή του. Όπως η καρδιά επιθυμεί, έτσι προσεγγίζω τη μέρα.
Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου.
Καλό βράδυ
Maria R.: Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008 8:13 πμ
"χαρίζω πόνο,
ψιθύρισε η βροχή
που τσιμπολογούσε τα τζάμια
σαν αθώα περιστερά
μα ειμαι πόνος ,μονολόγησα,
γεννήθηκα φόβος
και κατάληξα αγιάτρευτη πληγή
σε γεφύρια τοξωτά
ισιώνω το πεπρωμένο μου ,
λανθάνουσα διαβάτρια
ολοστρόγγυλων κόσμων
δωρίζω πόνο,
ψιθύρισε η βροχή
που στόλιζε τα παράθυρα
σαν παρθένα κόρη
μα είμαι πόνος,μονολόγησα,
γεννήθηκα τρόμος
και κατέληξα κόκκινος γρίφος
σ απόκρημνα βουνά
εξερευνώ την μοίρα μου,
τυχαία ορειβάτρια
επίπεδων κόσμων
πόνο ,βροχή μου,
μπορώ να σε κερασω.
βλέπεις,
αδιάβροχη σήμερα η θλίψη μου!"
Μ.Ρ.
Καλημέρα αμαζόνα μου...
Penthesileia : Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008 9:37 πμ
Καλημέρα Έλενα.
Σε ευχαριστώ που πάντα αφήνεις ένα σου στίγμα εδώ.
Ναι, μερικές φορές αισθανόμαστε κάπως και ανταμώνουμε τις σκέψεις μας στα λόγια κάποιου άλλου.
Να έχεις μια όμορφη μέρα
Penthesileia : Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008 9:40 πμ
Μαρία μου
μου άρεσαν πολύ οι στίχοι σου. Συμπλήρωμα στο γκρίζο της μέρας, στις σταγόνες της βροχής...
"χαρίζω πόνο,
ψιθύρισε η βροχή
που τσιμπολογούσε τα τζάμια
σαν αθώα περιστερά
μα ειμαι πόνος ,μονολόγησα,
γεννήθηκα φόβος
και κατάληξα αγιάτρευτη πληγή
σε γεφύρια τοξωτά
ισιώνω το πεπρωμένο μου ,
λανθάνουσα διαβάτρια
ολοστρόγγυλων κόσμων"
Αυτό το κρατώ!
ανεμοσκορπισματα: Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008 1:13 μμ
Μελαγχολικό κι αφοπλιστικό...
Καλημέρα!
Penthesileia : Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008 1:49 μμ
Καλημέρα Νικόλαε.
Αφοπλιστικό λοιπόν...Ευχαριστώ σε :$1
"Δέκα χρόνια, δέκα αιώνες
λύσεις ψάχνουν να μου βρουν
Δε με ξέρεις μα το ξέρεις
πως τα χέρια δεν ξεχνούν
κάτι νύχτες ματωμένες
που αδιάφορα περνάν
που τα σώματα διψάνε
μα τα μάτια αλλού κοιτάν " --Χαρούλης, Ένα γύρο το φεγγάρι
Νικόλαος Παπανικολόπουλος: Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2008 8:02 μμ
giota1 : Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2008 8:51 μμ
ΑΜαζονα μου αν θες εχεις μια προσκληση εδω
με πολυ αγαπη http://spiti.pblogs.gr/2008/02/to-sentoyki-toy-peiratikoy.html
ανώνυμος: Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008 0:21 πμ
Όπως βλέπετε, επέστρεψα. Καλό το κειμενάκι σας. Με άριστη φωτογραφία. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε τέτοιες φωτογραφίες στο google, όπως γράφετε σε έναν σχολιαστή σας. Μήπως υπάρχει κάποιο ειδικό site έστω και μέσω google;
Η τρίτη παράγραφος δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει. Μοιάζει ασύνδετη. Να μου επιτρέψετε μάλιστα να πω ότι πάει να μοιάσει το άλλο ποίημα που υπάρχει στο post, ως σχόλιο. Εκείνο είναι παντελώς ... Μάλλον δεν χρειάζεται να το σχολιάσω. Δεν μου πέφτει και λόγος εξάλλου. Δεν είναι σωστό στο δικό σας ιστολόγιο να σχολιάζω τους σχολιαστές σας.
Τέλος πάντων, επειδή θα σκάσω αν δεν το πω, αποτελεί απλώς παράθεση λέξεων χωρίς εννοιολογική ενότητα.
Νομίζω ότι εσείς γράφετε πιο βατά και κατανοητά (ενίοτε).
"Α"
Penthesileia : Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008 8:27 πμ
) Αγαπητέ "Α",
Και τέλος, θεωρώ αγένεια να σχολιάζει επικριτικά κάποιος στο μπλογκ ενός τα σχολια που αφήνει άλλος.Αν δεν σας αρέσει κάτι, θεωρώ καλύτερο να απευθυνθείτε κατευθείαν στο άτομο που το γράφει κι όχι έμμεσα! Κι ειδικά όταν δεν γνωρίζετε την σχέση που μπορεί να έχω με αυτό το άτομο, που εν προκειμένω είναι κάποια που εκτιμώ σαν ποιήτρια και σαν άνθρωπο και έχω φiλικούς δεσμούς μαζί της.μου αρέσει που επιστρέψατε και κυρίως το ότι δεν καταπνίξατε την ανάγκη να πείτε πως σας θυμίζει απλή παράθεση λέξεων!
Πολύ αυθόρμητο και το εκτιμώ!
Ίσως έχετε δίκιο.Κάτι που εγώ θεωρώ ότι έχει άμεση σχέση,
ισως το έχω δώσει με τρόπο που να μοιάζει ασύνδετο.Ίσως οι δικοί μου συνειρμοί να μην αντιστοιχούν με τους συνειρμούς πολλών.
Βλέπετε, όπως μου εντόπισε κάποιος γνωστός μου και το παραθέτω σε ποστ, γράφω μερικές φορές σημειολογικά, με σκοπό να απευθυνθώ σε έναν μόνο.Ναι, κάθε φορά που γράφω έχω στο μυαλό μου έναν άνθρωπο που περιμένω να δω αν καταλαβαίνει ότι μιλώ για εκείνον (διαφορετικό άνθρωπο κάθε φορά, που μπορεί να με διαβάζει ή μπορεί να μην ξέρει αν την ύπαρξη αυτού του μπλογκ)
Ίσως να μην έγινα κατανοητή με όσα προσπαθώ να εξηγήσω εν συντομία. Τέλος πάντων.
Σας ευχαριστώ που εμφανιστήκατε και κάθε παρατήρηση με κάνει να βλέπω μια διαφορετική οπτική.
Όσο για τις φωτογραφίες, βάζω στο google-εικόνες μία φράση που εκφράζει αυτό που έχω στο μυαλό μου όταν γράφω ένα κομμάτι και μετά ψάχνω να βρω την εικόνα που πλησιάζει εκείνη που σχηματιζω στην φαντασία μου.
Λυπάμαι , αλλά εδώ πρέπει να φανώ αυστηρή. Ό,τι θέλετε να πείτε για εμένα , εδώ είμαι. Μην χρησιμοποείτε όμως αυτό τον χώρο για να εκφράζεστε για άλλους.
Καλή σας ημέρα
ανώνυμος: Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008 7:27 μμ
"αποτελεί απλώς παράθεση λέξεων χωρίς εννοιολογική ενότητα"
Μάλλον γνωρίζετε περισσότερο γραφή και λιγότερο ανάγνωση. Η παραπάνω φράση αφορούσε το ποίημα του σχολίου.
Συμφωνώ ότι αυτό δεν είναι σωστό αλλά μια και υπήρχε το ποίημα είπα να κάνω τη σύγκριση. Ζητώ συγγνώμην και δεν θα το επαναλάβω.
Μια συμβουλή: διαβάζετε με προσοχή ό,τι σας γράφουν. Καμμιά φορά πρέπει να διαβάζετε και πίσω από τις γραμμές. Βέβαια αυτό θέλει ταλέντο, αλλά μια και είστε πολιτικοποιημένο άτομο (αυτό προκύπτει από παλαιότερες εγγραφές) θα πρέπει να το καλλιεργήσετε. Μην κοιτάτε την επιφάνεια μόνο, αγαπητή Πενθεσίλεια. Υπάρχουν κείμενα και "κείμενα". Σχόλια και "σχόλια", άνθρωποι και "άνθρωποι", επιθυμίες και "επιθυμίες". Οι καιροί είναι δύσκολοι για τους bloggers. Είδατε τι γίνετε στις ειδήσεις.
Τώρα πρόσεξα και την ώρα της απάντησης σας. Πολύ πρωί βλέπω πιάνετε δουλειά στο δίκτυο.
"Α"
Penthesileia : Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008 7:53 μμ
Αγαπητέ "Α"
σας ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σας σχετικά με το
να κατορθώσω να διαβάζω πίσω απο τις γραμμές.
Είναι αλήθεια ότι οι σπουδές δεν σου εξασφαλίζουν ικανότητες αναγκαστικά.
΄Ισως βέβαια δεν κατανοήσατε ότι ήταν προσπάθειά μου να απευθύνω τους χαρακτηρισμούς στο δικό μου κείμενο κι όχι σε κάποιον επισκέπτη. Βλέπω όμως ότι επιμείνατε να το κάνετε ακόμα πιο ξεκάθαρο και να μη δεχτείτε τον "ελιγμό" μου. Συ είπας λοιπόν.
Χαίρομαι όμως που ζητήσατε συγγνώμη για το άτοπό σας σχόλιο.
Όσο αφορά στην ώρα απάντησης, να σας πω ότι σήμερα είχα μια δουλειά εκτός γραφείου και αγχωμένη (ως συνήθως) δεν μπόρεσα να κοιμηθώ καλά και ξύπνησα από τις 6.Άρα 8.30 ήταν σχετικά αργά σε σχέση με το ξύπνημά μου.
Και πάλι σας ευχαριστώ για το πέρασμα αλλά κυρίως για την κατανόηση.
Α! και κάτι ακόμα: παρακολουθώ ειδήσεις αλλά θεωρώ ανεπίτρεπτο να στρέφεται η προσοχή στον χώρο των blogs Κι όχι στην ουσία του γεγονοτος που είναι η προσπάθεια εκβιασμού της πολιτικής σκηνής. Αλίμονο αν θεωρούσαμε γεννεσιουργό αιτία τα blogs κι οχι την σαπίλα του πολιτικού σκηνικού. Ας μιλήσουμε καλύτερα για την εξαπάτηση καταναλωτών μέσω διαδικτύου και κυρίως για τη διακίνηση πορνογραφικού υλικού μέσω αυτού! Αυτά γιατί δεν τα ακουμπάμε;
Ή μήπως η ηθική της κοινωνίας μας επικεντρώνεται στο τί γράφει καθένας μας εδώ μέσα; Τότε λύθηκε το πρόβλημα!Καταργούμε, φιμώνουμε, παρακολουθούμε κάθε blogger κι έχουμε σωθεί. Αλελούια!!!
ανώνυμος: Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008 9:57 μμ
Γιατί θέλετε να είστε λάθος; Όταν υπάρχει τέτοιος βομβαρδισμός πληροφοριών από το δίκτυο και τέτοια ασυδσία γραφομένων δεν είναι λογικό να υπάρχουν και πορνογραφήματα και διακίνηση ύποπτου υλικού και "εγκλήματα"; Δεν είναι λογικό όταν τα πλείστα δημοσιεύματα είναι ανώνυμα και δεν ελέγχονται, να έχουμε το αποτέλεσμα αυτό; Η ανωνυμία είναι μεγάλη πρόκληση. Και η διαστροφή των ανθρώπων ακόμη μεγαλύτερη όταν μπορούν να εκδηλωθούν κρυπτόμενοι πίσω από την ασυλία της ανωνυμίας. Θέλει μεγάλη "μαγκιά" να μπορείς να γράφεις επώνυμα και να εκθέτεις τον εαυτό σου σε όλα αυτά που συντάσσεις. Εξάλλου εκεί διακρίνεται και η υπευθυνότητα του ατόμου.
Τώρα θα μου πείτε και εγώ ανώνυμα τα γράφω. Ναι, αλλά γράφω σε ιστολόγιο όπου όλοι είναι ανώνυμοι, ακόμη και ο διαχειριστής του ιστολογίου.
Βέβαια δεν λέω να φιμώσουμε κανέναν. Αλλά αν όλοι μάθουμε να αναλαμβάνουμε την ευθύνη των λόγων και πράξεων μας, αν όλοι μαζύ αντισταθούμε επώνυμα ίσως μπορέσουμε να διώξουμε αυτή την σαπίλα για την οποία μιλάτε, και που φυσικά την ψηφίζετε (ανεξαρτήτως χρώματος) όπως και ο περισσότερος κόσμος.
Τέλος πάντων, αρκετά σας ζάλισα με τις "φιλοσοφικές" περιπλανήσεις και ίσως δεν είναι το κατάλλληλο μέρος για τέτοια σχόλια. Ας αρκεστούμε στις ποιητικές εγγραφές, που οι περισσότερες είναι αξιόλογες θα έλεγα.
"Α"
Penthesileia : Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2008 9:56 πμ
Αγαπητέ "Α" καλή σας μέρα.
Λάθος; Μια λέξη που έπαψα να χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια.
Σχετικά με τα όσα γράφετε, να επισημάνω ότι ίσως εσείς δεν ψηφίζετε, αλλιώς θα συμπεριλαμβάνατε και τον εαυτό σας. Εκτός αν εννοείτε ότι κατέχετε θέση σε μια ομάδα ψηφοφόρων που απευθείνετε σε κομματικό σχήμα όπου δεν υπάρχει σαπίλα, πράγμα άτοπο κατά τον κοινό νου (κι εγώ είμαι ένας κοινός νους).
Αν δεν κάνω λάθος είναι εύκολο να βρεθεί από πού γράφει κάποιος μια και όλοι μας αφήνουμε ίχνη στο διαδίκτυο και μπορούν ανά πάσα ώρα και στιγμή να μας βρουν. Όπως μπορούν να βρουν και τα τηλεφωνήματά μας, τα sms που στέλνουμε, στις πορείες που κατεβαίνουμε, το στενό του σπιτιού μας (google earth)..Ο μεγάλος αδερφός είναι εδώ βλέπετε!
Αυτά βέβαια σε περίπτωση που κάποιος προβαίνει σε εγκληματική πράξη. Αλλιώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι απαραίτητο κάποιος να υπογράφει με όλα του τα στοιχεία. Σας ενοχλεί π.χ. που δεν ξέρετε τα στοιχεία της ιδιοκτήτριας αυτού του μπλογκ; Σε τί σας χρησιμεύει;
Αλλά , επαναλαμβάνω, το να μεταφέρουμε την αιτία στην ανωνυμία των συγγραφέων των μπλογκ , αποπροσανατολίζει την ουσία του προβλήματος. Είμαι εναντίον κι όλων αυτών που επώνυμα έχουν εκπομπές στην τηλεόραση και ασχολούνται με κατασκευασμένες "ειδήσεις" κάποιων "καλλιτεχνών" που μαλώνουν με μόνο σκοπό να προβληθεί το μαγαζάκι στο οποίο "τραγουδούν". Αυτό δεν είναι παραπληροφόρηση; Δεν είναι στρέβλωση, ψέμα, ανηθικότητα αυτό;
Δεν είναι αισχρή η δημοσιογραφία που δημιουργεί περιουσίες 5 εκατομμυρίων ευρώ;;;
Επαναλαμβάνω, ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ!!
Δεν είναι αισχρό έγκλημα Η Ρικομέξ;
Τα 64 θύματα από τις πυρκαϊές;;;
Οι απλήρωτοι συμβασιούχοι;;
Για αυτά πότε θα ζητήσουμε ευθύνες;;;
Και ξαφνικά όλοι φοβούνται κι ασχολούνατι με τα Blogs!
Ναι, ο φόβος κι ο κίνδυνος φωλιάζει εδώ μέσα!
Σταυρώστε με , σταυρώστε με!
Παρασύρθηκα λίγο, αλλά θεωρώ επικίνδυνες τέτοιες συζητήσεις χωρίς επιχειρήματα.
Και πάλι καλή σας μέρα
(α, και αξιόλογες σχολιάσατε τις ποιητικές μου εγγραφές και σας ευχαριστώ. Ποια η γνώμη σας για τα πεζά μου
ανώνυμος: Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2008 6:41 μμ
Όλα σωστά αυτά που λέτε. Δυστυχώς σήμερα αν είσαι τίμιος και ηθικός θεωρείσαι γραφικός για να μην πω καμμιά άλλη λέξη. Όσο για τον χορό των εκατομμυρίων, τι να πω. Εγώ προσωπικά θέλω πολλές πολλές ζωές για να τα μαζέψω. Ούτε ο Μαθουσάλας να ήμουν. Να μην πούμε για όλα τα άλλα που γράφετε.
Μιλάτε για ψήφους. Δεν υπάρχουν αγγελικά κόμματα. Η μόνη λύση είναι να καταψηφισθούν απαξάπαντες μπας και έρθουν κάποιοι καλύτεροι.
Ως προς το όνομα: ξέρετε την παροιμία που λέει ότι το πρόσωπο είναι σπαθί; Αλλοιώς επικοινωνείς με κάποιον που γνωρίζεις.
Τέλος, με τη λέξη "ποιητικές" εννοούσα όλες τις εγγραφές. Λάθος διατύπωση. Πάντως τώρα που το διευκρινίζετε, προτιμώ τα ποιητικά. Τα πεζά δεν είναι το δυνατό σας σημείο (πλην ορισμένων). Αυτό βέβαια ίσως να μη σας λέει τίποτε. Είναι μια τυχαία γνώμη ενός τυχαίου και άγνωστου περιπατητή του διαδικτύου.
ανώνυμος: Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2008 10:14 μμ
Μόλις είδα ότι αναρτήσατε το σχόλιο μου. Ξέχασα να υπογράψω "Α". Φαντάζομαι όμως ότι είναι εμφανές ότι γράφτηκε από τον "Α".
Ευχαριστώ. Δεν χρειάζετε να το αναρτήσετε αυτό το δεύτερο σχόλιο (αν θέλετε βέβαια)
Penthesileia : Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2008 10:15 μμ
Aγαπητέ άγνωστε "Α",
όπως βλέπετε η ανωνυμία σας (όπως κι η δική μου) δεν μας αποτρέπει από το να συζητάμε πολιτισμένα.
Κάποιον τον γνωρίζεις από τις πράξεις του κι όχι από το όνομά του, την ηλικία, τα διπλώματα ή τα εξωτερικά του χαρακτηριστικά. Έχετε αντίρρηση;
Όσο αφορά στα κόμματα, υπάρχει πρόβλημα στα πρόσωπα ή στο όλο σύστημα; Δηλ, αν φύγουν όλα τα πρόσωπα , θα λειτουργήσει το πολιτικό σύστημα σωστά; Χμ...αν είναι τόσο εύκολο , να οργανωθούμε να το κάνουμε.
Και τέλος θεωρείτε τα "πονήματά" μου καλύτερα από τα πεζά.
Θα έλεγα ότι ίσως έχω ποιητικό λόγο, όχι όμως ότι γράφω ποιήματα. Κι αισθάνομαι πιο σίγουρη με το πεζό...Περίεργο...
Να σας ευχηθεί καλό βράδυ μία ανώνυμη , που δεν θα αυτοχαρακτηριζόταν επουδενί γραφική αλλά "πρόσωπο σπαθι"
))
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ